logotyp Sharpeo

Sharpeo Mailing System – Agregacja kanałów marketingowych kluczem do sukcesu 

Tworząc rozwiązania z zakresu CRM zdajemy sobie sprawę, jak istotna jest w dzisiejszych czasach różnorodność kontaktów z klientami. Żadna firma nie może sobie pozwolić na ograniczenie sposobów komunikacji tylko do jednego kanału. W związku z tym firmy, które decydują się na wdrożenie systemów CRM, zwracają szczególną uwagę na kompleksowość dostępnych rozwiązań.

Jeśli chodzi o najbardziej podstawowy i tradycyjny kanał, jakim jest e-mail, na rynku jest bardzo wiele narzędzi, które wspierają organizacje przy raportowaniu i zarządzaniu wysyłką masową. Podstawowym problem jest jednak  niska integracja tego typu narzędzi z systemami CRM – otrzymujemy mnóstwo danych analitycznych, jednak nie możemy ich wykorzystać, bo są w dwóch oddzielnych systemach mailingowym i CRMie. Jesteśmy świadomi, że dopiero agregacja informacji z wielu kanałów pozwoli na wyciąganie prawidłowych wniosków. Wychodząc naprzeciw tego typu potrzebom stworzyliśmy bardzo ściśle współpracujący z systemem CRM moduł wysyłki e-maili Sharpeo Mailing System. Podczas projektowania systemu przyświecały nam trzy główne cele:

  • Łatwość obsługi
  • Bardzo ścisła integracja z system CRM
  • Możliwość dokładnego raportowania współczynników marketingowych takich jak otwieralność i klikalność maili (open rate, click rate)

Takie elementy jak Sharpeo Mailing System czy moduł obsługi Call Center są niezbędne w budowie efektywnego i zautomatyzowanego systemu  zarządzania sprzedażą.

mailing